Pages

HOME

Thursday 20 October 2016

Mere parrots ko motion lage hue hai . Sawal.

 salam sohail bhi ma omeed rakhta hun k ap kheriyat say hn ge sohail bhi mery pas colony ma two pears esy ha jin ko bukhar b nhi ha lekn wo par khola k bethe rehte  lekn jo bhorun k hath hote ha jin ka chamra naram sa hota ha on ki wind os tarah ha or 1 ko motion lagi huwi ha or oron ko nhi lekn phir b in k wind k balon k sath poti chipki huwi huti ha please please zaror kuch btao nhi to mery sare parrots mar jaen .
sohail  bhi mje is k bare ma kuch btao na

 sohail bhi please jawab do

 Answer.

Bhai jis ko motion lage hue hai us ko alag karo aur use flygel ka syrup do 1 liter water me 2 tea spoon . 3 din tak do inshallah set hojaega.

5 comments:

  1. Aslam u Alaikum
    Bhai ek choti c problem thi. Mera pas colony ka ek setup ha jis ma Ek Female Budgie kaafi problem kar rahi ha. Wo khud to Eggs hatch ni karti but jo dosrien females ka eggs un k box sa bahir phaink daiti ha unk bacha maar daiti ha. Us ka apna box ha. Lekin wo khabhi ek box sa dosra ma jati ha 2 din wahan phir dosra box ma bacha maar daiti ha. I am worried about it. Kindly tell me something Like wo female thek hojae or dosron ko na maara.

    ReplyDelete
  2. ASalam mualakum sohail bhai Mary parrots green aor pani wali bahty kar rahi han plz bhai jan help karday aor unko ma flygel ka course krwachoka ho

    ReplyDelete
  3. bhai mai india se hu mere colony me 1 pair ki madi dusre pair ke ande kyo fek rahi hai pata nahi, usne dusre ke 5 ande fek die aur khud us matki me baith gai to batao mai kya karu aur apka whatsaap number kya hai

    ReplyDelete
  4. bhai mai india se hu mere colony me 1 pair ki madi dusre pair ke ande kyo fek rahi hai pata nahi, usne dusre ke 5 ande fek die aur khud us matki me baith gai to batao mai kya karu aur apka whatsaap number kya hai

    ReplyDelete
  5. Bhai apni us female ko alag kar lijiye warna wo aapke or eggs kharab kar degi

    ReplyDelete